Wysyłka

Płatności

Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Jeśli nie chcesz zajmować się tym sam, prześlij nam uszkodzony produkt, bądź skontaktuj się z nami 690005829 to pomożemy wybrać najszybszy sposób rozwiązania problemu.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: .

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Koniecznie dołącz paragon, jego kopię lub kopię faktury. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy powiększony o najniższy możliwy koszt odesłania produktu do nas (skontaktuj się z nami by uzgodnić formę wysyłki).
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na Twój koszt reklamowany produkt. 
  5. W przypadku płatności kartą płatniczą, zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: lub telefonicznie: . Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. Koniecznie dołącz paragon, jego kopię lub kopię faktury.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. 
  5. W przypadku płatności kartą płatniczą, zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt na Twój koszt.

Kontakt

BIKERSTUDIO

ul. Klaudyny 32

01-684 Warszawa

 

tel. 690005829

 

poniedziałek-piątek 11-19

sobota 10-16

 

NOWA LOKALIZACJA:

ul. Klaudyny 32

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Promocje



Komplet piast Modus niebieskie Komplet piast Modus niebieskie 100,00 zł 125,00 zł



Klocki hamulcowe Alhonga białe Klocki hamulcowe Alhonga białe 15,00 zł 19,00 zł






Klocki hamulcowe Alhonga czarne Klocki hamulcowe Alhonga czarne 15,00 zł 19,00 zł








Korba Miranda Fixie biała 48T Korba Miranda Fixie biała 48T 110,00 zł 180,00 zł

Wolnobieg DNP 16T 1/8" Wolnobieg DNP 16T  1/8" 40,00 zł 60,00 zł

Wiązania Salomon Rhythm Yellow Wiązania Salomon Rhythm Yellow 450,00 zł 599,00 zł

Wiązania Salomon Rhythm Pink Wiązania Salomon Rhythm Pink 450,00 zł 599,00 zł


Deska Salomon Sight 159cm Deska Salomon Sight 159cm 950,00 zł 1 449,00 zł

Deska Salomon Sight 158cm W Deska Salomon Sight 158cm W 950,00 zł 1 449,00 zł

Deska Salomon Sanchez 155cm Deska Salomon Sanchez 155cm 920,00 zł 1 399,00 zł

Deska Salomon Lotus 142cm Deska Salomon Lotus 142cm 850,00 zł 1 249,00 zł

Deska Salomon Lotus 138cm Deska Salomon Lotus 138cm 850,00 zł 1 249,00 zł

Sklep jest w trybie podglądu

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

{nocache:eceb88d700ce573ebdf358e62b4886d2#0}
Click Shop | Hosting home.pl