Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

Jak długo będę czekać na przesyłkę? Jakie występują formy dostawy? Ile zapłacę za przesyłkę? Jak zapłacić za zamówienie? Czy mogę osobiście odebrać zamówienie? Co to są kupony rabatowe? Co to jest przechowalnia? Czy mogę otrzymać fakturę VAT? Jak zmienić moje zamówienie? Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować? Gdzie jest moja przesyłka? Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję? Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

 

 


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: klaudyny32@bikerstudio.com.pl lub telefonicznie: 690005829
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy.
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień.
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - trwa to zazwyczaj do 7dni. Jeśli po złożeniu zamówienia okaże się że ten czas może być dłuższy - niezwłocznie Cię o tym poinformujemy.  Skontaktuj się z nami drogą email: klaudyny32@bikerstudio.com.pl lub telefonicznie: 690005829 aby dowiedzieć się przed złożeniem zamówienia o dokładniejszej długości czasu oczekiwania.
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce.
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu.

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • poczta polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa)
  • paczkomaty InPost 
  • odbiór osobisty - Warszawa, ul. Klaudyny 32.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem
  • zapłata w momencie odbioru osobistego                                                        » szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Zamówienie można odebrać osobiście w sklepie stacjonarnym przy ul. Klaudyny 32 po otrzymaniu informacji o zmianie statusu na "gotowe do odbioru". Czasem towar może się znajdować w magazynie i musimy go dowieźć do punktu stacjonarnego.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 690005829.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 690005829.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

» warunki gwarancji i serwisu

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 690005829.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji napisz do nas z opisem problemu na adres bikerstudio@bikerstudio.com.pl - postaramy się jak najszybciej wyeliminować problem.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

» opis reklamacji i zwrotów

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

BIKERSTUDIO

ul. Klaudyny 32

01-684 Warszawa

tel. 690005829

 

poniedziałek-piątek 11-19

sobota 10-16

 

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Nowości
Komplet odblasków CAT EYE
Komplet odblasków CAT EYE
10,00 zł
komplet
Opona CST 14" C-213 Classic Zero Eco
Opona CST 14" C-213 Classic Zero Eco
30,00 zł
szt.
Opona CST 700x38c Control Plus Eco
Opona CST 700x38c Control Plus Eco
39,00 zł
szt.
Rower MARIN Bayview Trail
Rower MARIN Bayview Trail
1 769,00 zł
szt.
Rower MARIN Bayview Trail 2018
Rower MARIN Bayview Trail 2018
1 199,00 zł
szt.
Rower MARIN Hidden Canyon 20"
Rower MARIN Hidden Canyon 20"
1 469,00 zł
szt.
Rower CAFE RACER R75
Rower CAFE RACER R75
1 250,00 zł
szt.
Promocje
Rower GIANT Peloton Lite Cr-Mo Shimano Exage Sport LX
Rower GIANT Peloton Lite Cr-Mo Shimano Exage Sport LX
1 350,00 zł 1 080,00 zł
szt.
Portfel Lock Box BS fioletowy
Portfel Lock Box BS fioletowy
99,00 zł 80,00 zł
szt.
Rower GIANT Peloton 8200 aluminiowy
Rower GIANT Peloton 8200 aluminiowy
1 500,00 zł 1 200,00 zł
szt.
Rower GIANT Cadex 2 karbon Shimano 105 600 Rolls
Rower GIANT Cadex 2 karbon Shimano 105 600 Rolls
2 100,00 zł 1 680,00 zł
szt.
Rower GAZELLE Team alu Shimano Tiagra
Rower GAZELLE Team alu Shimano Tiagra
2 500,00 zł 2 000,00 zł
szt.
Nabój ZEFAL CO2 do pompek gwintowany
Nabój ZEFAL CO2 do pompek gwintowany
27,00 zł 13,50 zł
szt.
Piasta tylna MODUS niebieska
Piasta tylna MODUS niebieska
70,00 zł 50,00 zł
szt.
Piasta tylna MODUS czerwona
Piasta tylna MODUS czerwona
70,00 zł 50,00 zł
szt.
Opona Deli Tire 700x23c pomarańczowa
Opona Deli Tire 700x23c pomarańczowa
30,00 zł 20,00 zł
szt.
Zawieszka Lock Box do portfela
Zawieszka Lock Box do portfela
45,00 zł 25,00 zł
szt.
Portfel Lock Box Casual Panot czerwono-czarny
Portfel Lock Box Casual Panot czerwono-czarny
109,00 zł 85,00 zł
szt.
Portfel Lock Box Casual Panot biało-czarny
Portfel Lock Box Casual Panot biało-czarny
109,00 zł 85,00 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl